BILDER FRÅN PARIS!

Det var ett trött gäng som anlände till Skavsta flygplats strax innan sex på morgonen.


Sofie & AK ska gå på planet.


Framme i Paris! Här letar vi lunchställe.


"Var är vi någonstans?"


Snygg-Frida!


Den yngre delen av vårt lag!


Mitt och Amandas rum.


Vi tittade ut genom fönstret och nedan oss hade vi snyggingarna Sofie & JP!


Frida och Elina.


Moi!


Några av oss åkte en turistbuss där vi fick se massa sevärdheter.


Triumfbågen med Den okände soldatens grav under.


Vi fick se Eiffeltornet från alla håll och kanter!


Frida och jag tog massa roliga bilder på oss, och endast en "normal" haha!


Jeanette och Ulle på bussen.


Dag två började Marie, Jessica, Frida, Gotland, AK och jag med att ta en promenad innan vi shoppade lite.


Vi besökte bl.a. Notre Dame!


Strike a pose!


Söta Frida!




AK & jag vid Louvren, museet där Mona Lisa finns.


Haha, älskar denna bild! Så random.


Frida & AK.


Sedan var det dags att åka tunnelbanan för första gången. Men det gick så bra så!


Vi mötte upp resten av gänget vid Eiffeltornet.


Hela laget, minus Boa som tog kortet.

Jag och JP!


Sedan var det matchdax!


PSG-Rennais! Så himla synd bara att Zlatan var avstängd denna match... Men det var häftigt ändå!


Avslutningsmiddag.


På flygplatsen roade vi oss med bl.a. kortspel och massage.


På flygplanet hem var det många av oss som var riktigt trötta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0