EVERYTHING WILL BE JUST FINE.

Hej friends!

Idag runt tolv ringde chefen på cafét jag jobbar extra på och undrade om jag kunde hoppa in och jobba eftersom en tjej hade blivit sjuk. Självklart, sa jag och skyndade mig dit. Alltid skönt att få jobba lite, nu när jag inte har jobbat så mycket de senaste månaderna. Imorgon ska jag också få jobba där, men då blir det heldag istället för bara på eftermiddagen.

Efter jobbet idag åt jag middag, bytte kläder och sedan drog jag och min kära mor på bio i Hallsta C. Faktiskt himla nice att bion här har rullat igång igen!

Jaaaaa. Det var väl det mest intressanta som händer i mitt liv just nu.

Puss.
Bild från London i januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0