MALMÖ

Hej! Nu har jag kommit hem igen. Det har varit en trevlig resa med mycket lek och stoj! Har umgåtts mycket med mina fina kusinbarn, hur härligt som helst! :) Träffade även Pauline och Sandra på tisdagskvällen, alltid lika skoj! Jag har en del bilder jag vill visa, så, enjoy!


Jag och farmor åkte tåg ner.
 

När vi kom fram till huset satt kidsen och ritade. Jag började också göra det.


August bjuder "Farmor Siv" på lite godis.


Amanda nöjde sig med en tomat samtidigt som hon satt i mitt knä.


Sen var det dags att gå ut!


På lördagen regnade det ganska mycket.


Sötis!


"Skördefest i Limhamn", det var som en liten marknad.


August den lilla knasbollen!


Ute och går med hunden.


Vi byggde ett jättehögt torn av duplo!


Haha, ser du något August?


Jag satte honom visst åt fel håll, oups! Men kul hade han ändå. :)


August började med att åka rutschkanan för småbarn...


... Men bytte snabbt ut den mot den stora rutschkanan, tuff som han är!


Här spelades ljuv musik.


Lilla sötnosen och jag.


Fina Amanda!


På måndagskvällen bjöd farmor oss alla på middag. Mums!


Här ska det blåsas ballonger för Amanda som fyllde 4 år!!!


Hon fick pirattatueringar av mig. Visst blev vi riktigt tuffa?


Hämtade barnen från dagis på onsdagen. Blev lite mellis hemma!

Bästa 4-åringen "läser" massa berättelser för mig.


Hon berättade mycket roliga sagor!

Innan jag och farmor gick på tåget hem stannade vi till vid Starbucks... Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0