DAG TRE OCH FYRA

Hej!

Igår var jag och Linnéa ute på egna äventyr. Först var vi hemma och solade någon timme, sedan när de andra gick till stranden började vi vår vandring för att hitta ett Starbucks. Som ni redan vet kom vi tillslut fram, men satan i gatan vad svettig man var i början! Vi var ju tvugna att stanna på Burger King för lite glass. ;) Men ju mer klockan blev desto mer molnigt blev det. Fast det var mest skönt!

På vägen hem gick vi på stranden istället för på vägen, där blåste det skönt och det var så skönt att gå barfota! Linnéa skulle även skriva "Tjo gänget" i sanden.... Gick ju sådär... ;) Hahaha åh, jag dog när hon inte insåg vad jag skrattade åt. Hon var himla nöjd och tyckte det var så fint! Seeeeeen, tillslut, såg hon att hon stavat fel. Fail! ;)

Kvällen avslutades med en lugn hemmakväll då vi bl.a. spelade spel.
 


Imorse kom Carina, Karro, William och Tessan förbi oss. De landade igår och bor i ett annat hus ungefär 10 min ifrån oss. Efter ett par timmar åkte de vidare till Lisen och vi åkte och shoppade då det fortfarande var molnigt idag.

Tillsut hittade vi ett köpcentrum... Haha, det tog ett tag! ;) Jag köpte en klänning som jag tror jag ska ha på bröllopet! Nu ska jag bara handla skor och kanske några smådetaljer till sedan kan Lisen och Steve ta och gifta sig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0