MÅNDAG

Hej!

Imorse följde jag med mamma till Norrtälje, där gick jag på stan och gjorde några ärenden. Köpte bl.a. en ny resväska (eftersom min gick sönder hem från Florida). Den var ganska ful, men då passar den ju mig! :pPPpPpP

Nej men, den var på halva priset så jag behövde bara punga ut 600 spänn! Bra val! Sedan köpte jag även en massa godis till mina värdbarn, precis som de har önskat! ;) Haha. Nu är det bara tre veckor kvar till jag åker!!!

Jag började även packa ner mina saker i flyttlådor idag. Har bara hunnit en hylla med böcker, en hylla med filmer och alla byrolådor jag har. Men det tog sin lilla tid det! Jag lär väl fortsätta imorgon, skönt att få så mycket som möjligt gjort nu så jag slipper stressa senare. Om typ två veckor måste ju min väska vara packad för sedan drar jag till Malmö dagarna innan jag åker till USA, och då kommer jag ju inte få något gjort här hemma. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0