ONSDAG

Hej hej!

Snart åker jag till mormor och sover där. Ska nämligen ta bussen 04.51 imorgon mot huvudstaden. För imorgon ska jag till amerikanska ambassaden och fixa visum. Kommer vara segt att gå upp, men på bussen ska jag fortsätta lyssna på Harry Potter och De vises sten som jag började lyssna på nere i Florida. Blev bara att jag lyssnade 1,5 h där, så nu får jag ta och fortsätta. ;) Älskar brittiskan också! Haha.

Anyway. Hoppas jag har fått med mig alla papper (har dubbelkollat flera gånger!!) och att fotot har rätt mått osv. Om någonting inte fungerar får jag SPUNK. Det bara måste. Orkar inte trassel. 

Tänkte även gå till gamla stan och kika runt där för inspiration till presenter till tjejerna. Mina värdföräldrar är redan fixade, och tjejerna har önskat sig godis men jag vill ju gärna ha med lite fler saker till dem!

Ja ja. Vi får se hur det går imorgon. Håll tummarna!

Bilden tog jag i Milford, CT, sommaren 2010.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul det där med att du gillar brittiskan, ännu en likhet med mammi:)

2013-04-25 @ 20:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0