FREDAG

Ja, då har ännu en dag gått förbi. Jag hade lite problem med Anna imorse som betedde sig som en ilsken tonåring, men som tur var skjutsade jag i väg henne till camp så jag behövde inte stå ut med det hela dagen, haha. ;)

Jag har istället spenderat dagen med Jane. Fast hon har för det mesta suttit och läst, så jag har kunnat göra lite andra saker också. Men på eftermiddagen bakade jag chokladbollar innan vi drog till biblioteket där vi träffade på Victoria och G. Vi spenderade någon timme där och sedan lekte vi i parken bredvid någon halvtimme innan jag var tvungen att åka och plocka upp Anna från camp.

Väl hemma har vi packat inför imorgon, duschat och fixat grejer hit och dit. Det ska bli så himla kul att resa till Kalifornien imorgon!!! Jag är sjukt peppad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0