HELLO FROM CALI

Hej! Ville bara saga att vi har kommit fram och resan har gatt bra. Vi kom fram mitt pa dagen och sedan tog vi oss till hotellet med en hyrbil. Sedan hangde vi bara pa hotellet ett par timmar for tjejerna var ganska trotta och sega, vi at aven middag har.
 
Sedan tog vi oss till LA, planen var att gora en del sightseeing, och vi borjade med Hollywood-skylten. Sa ballt att se! Tyvarr har jag inte varldens basta kamera sa bilderna blev inte sa bra, men det var himla kul och haftigt att ha varit uppe i Hollywood Hills! ;) 
 
Tjejerna var vaaaldigt trotta fortfarande och valdigt griniga sa vi bestamde oss for att aka hem. Mamman sa typ att "jag borde tankt pa att ni inte gillar sightseeing" och innan har de varit valdigt excited over flera saker vi skulle gora i LA men de verkar mest vilja hanga vid poolen, stranden, ga pa bio, bowla osv. Sa det blir inget LA for familjen imorgon, men jag fick ta mig in och sa spenderar jag dagen dar och de far lite egentid med mamman. 
 
Sa planen for mig ar att ta mig in till LA for sightseeing som jag alskar! ;) Haha. For i veckan ska jag ju vara i Santa Monica med tjejerna sa da far det bli poolen, stranden och sant som de gillar! 
 
Jag ar bara glad att jag far aka tillbaka till LA och se sant jag vill. Jag ar ocksa otroligt glad att vi borjade med Hollywood-skylten idag nar vi hade bil! Annars hade jag nog inte sett den pa sa nara hall som jag gjorde.
 
Jag lanar mammans dator da man maste betala for wifi?! Fast eftersom detta ar datorn hon anvander nar hon jobbar sa betalar hennes jobb for wifiet till den. Ganska sa seeegt men det ar battre an inget! Sa tyvarr blir det bilder nar jag kommer hem! Kanske blir segt pa inlagg ocksa!
 
Denna familj ar valdigt intensiv nar det galler humor, sa jag bara ler och har talamod och forsoker att inte bry mig som mycket om deras korta talamod och stubin, jag ska gora det basta av denna resa! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad duktig du är, klok och tålmodig. Så stolt över dig. Ha skoj, kram.

2013-08-25 @ 08:25:15
Postat av: carina

va häftigt!

2013-08-25 @ 16:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0