MÅNDAG

Idag vaknade jag strax efter sex och hade världens huvudvärk, så jag tog en Alvedon och somnade om en timme. Sedan vaknade alla andra (eller Anna var vaken tidigare) och så fixade vi oss och drog i väg till mammans favoritfrukostställe. Där åt vi frukost, jag åt som crêpes med äggröra, spenat, champinjoner och cottage cheese (kommer inte ihåg svenska ordet). 
 
Sedan gick vi tvärs över gatan där hennes kontor ligger. Vi hängde där någon timme innan jag och tjejerna gick tillbaka till hotellet, för idag skulle mamman jobba. 
 
Jag och tjejerna har hängt på stranden några timmar, vid poolen på hotellet någon timme och så skulle vi bowla men det var någon tävling som skulle börja där så det gick inte idag tyvärr. Men vi gick till the club på hotellet och åt lite ost, kex och grönsaker från snacksbaren innan vi gick och hängde någon halvtimme på rummet innan mamman kom hem vid halv sju.
 
När hon kom traskade jag ner till stranden för att ta lite fina kort och se solnedgången. Orsaken till att jag har varit så intresserad av att komma till Kalifornien är pga alla fina solnedgångar! Och nu fick jag äntligen se en live här! Så underbart!!!
 

Kommentarer
Postat av: Carina

så fint!

2013-08-27 @ 21:22:44
Postat av: Mamma

Sååå fint! Vi hade också en toppen fin kväll igår och när jag var ute med hundarna i skogen tänkte jag ta en bild på den vackra röda himlen, nästan som att solen brinner när den går ned men det var ju inte lika fint som hos dig! Kram nu har vi bokat lägenhet i New York. Betalt och klart:)

2013-08-27 @ 21:58:02
Postat av: Lisen

Keso ;)

Svar: Haha, ja men så var det ju!
EMMA

2013-08-28 @ 01:35:47
URL: http://anderssonlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0