ONSDAG

Efter att ungarna åkt till camp, jag varit ute med hunden och efter att jag duschat kom Kira strax innan nio och lånade vår gps. Hon skulle åka till flygplatsen och hämta upp sin pojkvän. :) Jag fick lära henne hur man använde den för hon hade aldrig använd gps, haha! Så söt.

Sedan plockade Pame upp mig strax efter nio imorse, så åkte vi och droppade hennes ungar på camp och sedan åkte vi till veterinären med hennes familjs hund. En 14 år gammal labb, så gullig! Vi var där nästan en timme innan vi åkte hem.

Pame fick sitt paket - en stor cola haha. Och så fick hon kortet Anna valde ut igår. Hon blev så glad och började nästan gråta när hon läste kortet jag skrivit i. :)

Vi åkte sedan för att äta lunch (eller det blev brunch för ingen av oss hade ätit frukost) på en italiensk restaurang. Vi båda åt olika pastarätter, så himla gott! Sedan gick vi till Carvels och köpte kulglass, mums!

Vi åt glassen och sedan släppte hon av mig hos mig och jag tittade på tv och la in alla bilder från Boston på datorn. Jag måste rensa telefonen, men vågar inte göra det före jag spar alla bilder på min externa hårddisk, för min dator och gammal så den kanske dör snart. ;) Jag får nog fixa med det imorgon!

Iallafall. Efter att tjejerna kom hem från camp hängde vi på mitt rum. Vi tog massa kort och spelade in roliga filmer, bl.a. när Jane försöker prata svenska! Haha, så roligt och gulligt!

Sedan ville Anna äta på pizzastället Dianna's till middag, med bara mig och Jane, utan föräldrarna. Så vi fick pengar av pappan och så gick vi och åt varsin pizzabit. Gott gott! När vi kom hem tog vi tre plus mamman en promenad med hunden runt kvarteret (tar ca 10 min) och sedan tittade vi på ett avsnitt av Jesse på Disney Channel innan det var dags att gå upp och sova för flickorna.

Vid nio plockade Pame upp mig helt plötsligt, jag frågade henne strax innan åtta vad planen för kvällen var, men jag fick inget svar så jag tänkte att det kanske inte blir nåt. Men så står hon där i dörren helt plötsligt, haha. Ja ja, vi drog till 16 handles där vi mötte upp Franzi och så köpte vi froyo. Efter en stund kom även Beatriz! Haha, skrattade så mycket. Så himla roliga tjejer det där!

Strax innan elva var jag hemma igen och nu ska jag sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lisen Esmeraldo

Ugh, Jesse. Hatar den showen. Annat var det på min tid, då var Hannah Montana på 24/7. Jag blev tillslut ett fan som visste allt, haha.... Arbetsskada som jag kallade det.

2013-08-01 @ 07:06:38
URL: http://anderssonlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0