TISDAG

Idag blev det toast skagen till frukost för min del. Men, jag börjar nästan tröttna på skagenröra haha, och jag har massa kvar. Så om någon vill komma hit och käka så går det alldeles utmärkt! ;)
 
Efter att jag skjutsat Anna till sitt camp så stannade jag kvar med bilen där och så gick jag till en park ca 500 meter bort från VIP Country Club (där Anna är på tenniscamp) och en dam i en cab stannade mig och frågade om jag behövde skjuts någonstans, haha. Jag förklarade att jag bara skulle till parken men hon tittade ändå konstigt på mig. Amerikanare alltså... ;)
 
Det var första gången jag var där och det var helt underbart! Där stannade jag i några timmar innan solen försvann bakom ett molntäcke och jag åkte hem och duschade.
 
Pappan hämtade Anna från camp idag så det behövde jag inte göra, skönt! När tjejerna kom hem tittade vi lite på olika iPhoneskal på nätet och strax efter sex åkte föräldrarna på träning. En stund lekte vi att jag var DJ och så dansade dem till musiken, sedan gjorde vi tacos till middag, otroligt gott!!!
 
Efter maten övertalade jag dem att titta på Hitta Nemo med mig, älskar den filmen! Haha. Men det var mest skönt att slippa titta på någon av de Disney Channel-programmen de tittar på! Jag förstår inte, de kan ju titta på samma program tre, fyra gånger om!
 
Vid nio gick de och la sig och jag gick ner till mig. Ringde Johanna BL en snabbis innan jag tittade på det nya avsnittet av PLL. Nu ligger jag i sängen och är snart redo för att sova. Imorgon blir det sovmorgon till 7.15, underbart!
 

Kommentarer
Postat av: Carina

ser jättewmysigt ut, du har det bra tycker jag det ser ut som, kram

2013-08-08 @ 21:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0