ONSDAG

Igår, onsdag, så hämtade mamman Anna från camp och så gjorde de några ärenden efter, så det var bara jag hemma med Jane när hon kom hem. Vi bestämde oss för att gå och äta en pizzabit till middag och sedan blev det efterrätt på Tasti D-lite! Gott gott! Det smakar mjukglass/froyo, men ska tydligen vara mycket nyttigare än båda.

Sedan gick vi hem och då kom mamman och Anna precis hem. Tjejerna gick ut och åkte på sina scooters (kickbikes?) och jag satte mig i gräset och höll utkik efter bilar. Hard work work!

Både igår och idag har det varit riktigt kyligt. Det har varit sol men inte fuktigt, så det har väl varit lite som en svensk sommar brukar vara. På eftermiddagen tog jag till och med på mig en tjocktröja! Jag har ju nästan konstant gått runt med shorts och linne hela sommaren.

Men jag tyckte ändå om vädret. Det kändes lite höstigt, vilket jag tycker är mysigt. Ni vet, när det är frisk luft, solen skiner, vinden blåser och löven börjar ändra färg. Det är så himla nice. (Sen att hösten ofta består av grått och trist regnväder är ju en annan femma.)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så härlig Emma, glad och positiv. Känner igen mig där:)))

2013-08-15 @ 21:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0