TORSDAG PÅ RIKTIGT

Haha, jag såg att hade skrivit att det var torsdag igår, men det var ju bara onsdag. Ja ja, nu är det fixat! ;)

Idag var sista dagen jag var ledig några timmar på dagen eftersom Jane hade sin sista dag på camp. Konstigt att de slutar en torsdag, haha. Så imorgon och nästa vecka, då Anna är fortfarande på tenniscamp, kommer Jane vara hemma med mig. Sedan åker vi ju till Cali!

Efter att ha skjutsat Anna var jag bara hemma en stund innan promenerar till Pame. Hon har ju egentligen lämnat familjen nu och spenderat denna vecka i city, men idag kom hon tillbaka hit och spenderade dagen med barnen och den nya au pairen, Laura från Tyskland.

Jag träffade Laura för första gången och hon verkar trevlig! Eftersom vi bor så nära så skulle det vara toppen att kunna börja umgås mer.

De höll på att göra piñatas som såg ut som Musse Pigg och Mimmi. Så när jag kom hjälpte jag till, jag tror jag var värre än barnen på att kladda ner mig. ;) När lillkillen (4 år, så jäkla underbar!) tröttnade lekte vi i vardagsrummet där han byggde ett fort i soffan.

Sedan gick jag hem, åkte och hämtade Anna. Men jag var tio minuter tidig så jag stannade till i parken i närheten och bara njöt av en underbar utsikt över en stor park och havet.

Jane kom hem strax efter att jag och Anna kom hem. Jag fixade middag till oss och så lekte vi både utomhus med hunden och hade dansparty i mitt rum (mest i min säng) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0