GOD JUL!

Imorse vaknade jag strax efter sju, jag försökte somna om men det gick inte. Haha. Så jag tittade på gårdagens avsnitt av julkalendern, sedan duschade jag och fixade lite med att städa undan på mitt rum och så har jag rastat hunden. Vid nio ringde jag familjen på Skype och fick prata lite med släkten som var hos moster Lotta och firar jul idag! Jag såg inte så mycket (det såg ut som på bilden nedan...) men jag fick iallafall höra och säga hej till alla! Jag har ju ingen julkänsla här alls, men nu fick jag lite julkänsla iallafall. 

Nu har Victoria kommit hit och fixar frukost till mig (hehehe... hemmagjord tomtegröt!) så ska gå och umgås med henne nu. Puss hej och GOD JUL!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0