JULAFTON

Efter lite letande på olika Starbucks så hittade jag äntligen på Linnéa!!! Vi tog sedan tåget hem där hon fick träffa Daisy och fixa till sig innan vi åkte till Rebecka för julaftonsmys! Där bjöds det på god mat, Kalle Anka och en julklappslek där man slog en tärning och fick man 1 eller 6 fick man välja ett paket och hade man en viss tid att öppna det, men haken var att man var tingen att ha vantar på sig och öppna med grilltångar!



Hahahaha! 

Svenskt julbord! 

Efterrätt!



Haha, Sara och hennes syster har somnat där borta i soffan! Söta!


Linnéa somnade också! ;)


Moi and Angie!




Vid åtta begav vi oss hem och hade liten egen julklappsöppning! Jag hade fått flera paket av familjen hemma, awesome!!! Tack! :)


Mina paket!


Jag som hade tänkt sluta äta godis i januari... Det får jag ta och skjuta upp till februari tror jag! ;)

Linnéa somnade en stund i soffan och då passade jag på att släppa ut hunden en sista gång, göra dagens träningsövningar, tvätta ansiktet och borsta tänderna, sedan väckte jag henne och så gick vi och la oss i sängen. 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen fick ni träffas :) Förstår att Linnéa är trött, tidsomställning och all spänning. Mysig julafton verkar ni också ha haft, precis som vi. Må så gott, godiset kan du ju dela med Linnea :)

2013-12-25 @ 07:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0