MÅNDAG

Jahapp, vaknade upp med huvudvärk, slemmig hals och täppt näsa. Fantastiskt!

Meeeen jag var ändå inte lika trött/grinig som Anna, för hon kom hem halv ett inatt (!!!) pga att hon varit på en P!nk-konsert i Brooklyn med två kompisar (och en pappa). Alltså hur sjukt är inte det. Så jäkla avundsjuk!!! 

Iallafall. Efter att tjejerna åkt till skolan myste jag ner mig i sängen och tittade på Julkalendern. Jag försökte somna om, men det gick inte. Jag tittade på ett avsnitt av Breaking Bad sedan fixade jag med tjejernas tvätt och efter det åkte jag och handlade potatis och lök och så åkte jag hem och gjorde köttbullar, potatis, lingonsylt och gräddsås!!! Alltså, ni anar inte hur gott det var!

Jag fick även kort från mormor som jag läste till lunchen! Ska skriva ett tillbaka och svara på frågorna, min lilla brevkompis!


Strax efter att jag ätit upp kom Anna hem och vi gjorde lite läxor innan Jane kom hem och jag tog henne direkt på karate. Efter det åkte vi hem, började med läxor till hennes tutor kom och hjälpte henne med läxorna. Jag passade då på att börja med min uppgift till skolan (4 olika uppgifter som ska bli 6-7 tillsammans) så nu är uppgift 1 gjord, skönt det! 

Sedan fixade jag spagetti till middag för mig och Jane, och efter det gjorde vi jordgubbsmilkshake, mums! :) 




Sedan kom mamman och Anna hem och jag hjälpte Anna förbereda en presentation hon ska ha i skolan och sedan var det kväller för dem! 

Har haft en riktigt bra dag med familjen, tjejerna har varit himla glada och trevliga (förutom Anna imorse) och inte tjafsat något alls! Visst har de inte träffats så mycket idag, men ändå! ;) Allt går så himla lätt när de är glada och snälla och trevliga (vilket de oftast är, men på sista tiden har det varit lite kämpigt med dem, speciellt Jane. Hon har inte riktigt varit sig själv). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0