MIN FINA ANNA

Okej. Alltså nu på kvällen när jag satt och gjorde läxor med Anna så säger hon helt plötsligt:

Anna: Hey can I say something totally random that has nothing to do with this homework?
Jag: Haha sure!
Anna: I don't want you to leave!

Alltsååååå jag dog typ lite då. För det första så uttrycker hon aldrig sådana känsliga saker (medan Jane typ vräker ur sig "I love you" och "you're the best" lite då och då) så det kändes så himla kul att höra SAMTIDIGT som det kändes så himla jobbigt. Jag visste inte vad jag skulle svara så jag bara "åååh" och kramade henne och jag fick tårar i ögonen men de blinkade jag bort innan hon hann se. Min fina tjej. Shit vad verkligt allt blev nu, att man faktiskt ska åka härifrån om fem månader. Jag vet att det är måånga månader kvar men tiden går så sjukt fort!!! Får lite panik ibland och jag kommer sakna tjejerna så himla mycket.

Sen kan jag även säga en annan rolig och random sak hon sa nu precis innan hon skulle gå upp och lägga sig. Hon sa "Emma, you remind me of George Washington". Hahahah, men jag fick en förklaring sedan att han var ju den första presidenten och jag är ju deras första au pair så vi båda liksom satte ribban för de andra efter oss, haha. Sötan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0