SKOLDAG

Jahapp, idag var det då dags för ännu en helgintensivkurs. "The Real You" heter den och är lite psykologiaktigt skulle jag nog säga. Dagen har iallafall flutit på rätt bra, fast när klockan sakta men säkert närmade sig fem började övertröttheten ta över! Haha.
Såhär ser det ut i den lilla delen av campus där vi håller till. Finns mååånga byggnader!



Ja, vad har vi då gjort idag? Vi började med några små tester om personlighet och så har vi pratat och diskuterat en massa om lycka och kärlek. Typ så. Det har liksom varit mest diskutera så det har varit väldigt lätt! Skönt det! 
En snygg snapchat-bild på mig och Rebecka sådär någon gång på morgonen.

För det mesta har vi suttit inne i klassrummet hela dagen. Men vi hann även med att se solen i några minuter på lunchrasten, då passade Rebecka och Therese på att leka fotomodeller. ;)






Hahahaha, jag dör av denna bild på Therese!!!




Klockan fem när vi fick åka hem igen så såg det ut såhär:



Jag skulle varit barnvakt nu ikväll men mamman bestämde sig för att inte gå på sin grej hon skulle gått på, så jag har inga måsten nu! Haha. Det blir troligtvis att gå och lägga mig tidigt, blev helt trött nu när jag slängde mig på soffan och kände efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0