SÖNDAG

Idag åkte jag in till city med Rebecka och Therese och dagens mål var Ikea! Men innan det gick vi spanade in en skandinavisk butik och restaurang, som ingen av oss varit till förut. Fanns massa bra saker men allt är såå dyrt liksom. 
Therese och Rebecka!





Vi åkte sedan till Ikea, åt mat och köpte julmust och andra småsaker i matdelen av varuhuset, haha. 




Syns inte bra på bilden men bakom Therese kan man se frihetsgudinnan! Och till höger om oss hade man utsikt över södra Manhattans skyline. 

Sedan tog vi tuben upp till Times Square och gick därifrån för att se granen vi Rockefeller. Och vet ni vad? Där mitt bland allt folk stötte vi på Sara, Angelica och Eva! Alltså. Vad är oddsen?! Vi tåg några kort innan vi vandrade till GC och åkte hem. Bra dag! 













Angelica (ej medveten om att hon är med på bild haha) och Sara!

Haha, Sara är liiite lägre än mig och det tyckte vi var roligt!

Jamen sådärja! Hon böjde sig och jag stod på tå. ;) 




Kommentarer
Postat av: Mamma

Så vacker gran :)

2013-12-16 @ 06:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0