SÖNDAG

Idag blev jag väckt av ett sms från min värdmamma vid nio, hon skrev att om jag var vaken hade de gjort frukost som jag kunde äta med dem. Det lät ju gott tänkte jag, så jag klädde på mig och gick upp. Då kom Anna och kastade sig i min famn samtidigt som hon skrek "MERRY CHRISTMAS!!!" följt av "mom, can we give her the present now?". Men eftersom Jane fortfarande sov så fick jag vänta lite, så vi åt bacon, äggröra och toast och sedan gick jag och Anna och spelade UNO och sedan Fyra i Rad. Jane vaknade och kom ner, och då fick jag min present! En liten chokladtomte och ett par örhängen! Jag förväntade mig inte något alls så det var riktigt skoj! Men det bästa var kortet som Anna hade skrivit. Åh. Blev så glad!






 
Efter att jag och Anna spelat klart åkte hon iväg med mamman på tennis så då blev det jag och Jane kvar hemma. Vi spelade Fyra i Rad några gånger, sedan packade vi hennes carry on-väska och spelade lite ballongvolleyboll på hennes rum. Efter det spelade hon spel på sin iPad och jag med min telefon en stund.

Haha, precis innan jag tog dessa tre bilder sa hon "I'm a volleyball playing princess". Sötan!!! Och hon kan sina poser! ;)
 
De andra + pappan kom hem vid tolv och fixade med det sista och sedan åkte de strax efter två! Såååå ja, nu är jag ensam hemma! De kommer hem i början på januari igen!

Victoria kom förbi efter att de åkt och vi åkte direkt till affären för att handla lite grejer, sedan åkte vi hem och mötte upp Sara som satt och väntade på oss och så bakade vi lussebullar och vanliga bullar! Sara skulle iväg till city och möta sin syster som kom idag, så då blev det jag och Victoria kvar de sista timmarna. Vi åt tacos till middag, gjorde köttbullar till julafton och hon började göra en kaka som såg himla god ut på bild, längtar till jul då jag får smaka den! ;)

Sara bakar!


Haha, "man får väl smaka?" ;)


Victoria på G med bullarna!


Tacos mitt i bakkaoset!


Yummy!

Bara att börja med nästa kaka!

Vid sju åkte hon hem till sig och jag har spenderat kvällen i vardagsrummet med hunden. Tittade bl.a. på The Grinch-filmen! Lovet it såhär runt juletid. :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad duktiga ni är, bakar, lagar mat, myser. Idag är det uppesittarkväll och mormor kommer hit. Pappa ska laga köttbullar, griljera skinkan, göra janssson. Granen ska in och kläs. Full fart. Imorgon firar vi jul hos moster Lotta. Kram.

2013-12-23 @ 08:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0