FÖRSTA MARS

Hörrni!!! Idag är det VÅR. Kanske inte syns sådär jättemycket ute med all snö, men det är MARS och mars = vår. Så det så!

I alla fall. Idag är det exakt en månad kvar till vi far till Florida. EN LITEN MÅNAD KVAR! Jag och Linnéa började prata lite smått om det i Augusti. Då skrev hon till mig att "det skulle ju vara kul att göra en kust-till-kust-resa i USA. Jag skrev tillbaka att "ja, det skulle vara grymt! men du kan ju följa med till Florida med min familj som uppvärmning? Smaka lite på staterna först liksom." Och det var det.

Sedan var vi igång! Mamma hyrde ett hus, vi bokade biljetterna och kollade upp vad det fanns för roligt att göra i Orlando och Daytona Beach (där vi kommer bo). Och nu är det bara en ynka månad kvar. Ska bli så otroligt skönt med semester. Sol, värme, äventyr. Sedan även det bästa av allt; finaste kusin ska GIFTA SIG! Hur galet är inte det då? Det blir det "riktiga" bröllop jag går på. Can't wait! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0