HELGEN

I fredags kväll kom Björn till mig. Vi gick och la oss ganska fort där. I lördags fick jag min alla hjärtans dag-present och det var ett så fint halsband! (Bild kommer senare när jag orkar lägga in den på datorn från mobilen.)

På eftermiddagen kom AK & Linnéa och fikade med oss. Vi lyckades äta upp en hel kladdkaka! Haha. Sedan kom mamma, mormor och Fredrik hem från hans match och efter att jag haft mitt första Skype-samtal så åt vi tacos till middag.

Efter middagen åkte Björn hem och jag pratade med den andra familjen. Därefter tittade jag lite på melodifestivalen och åt mormors hemmagjorda semla och sedan gick jag och la mig tidigt! Har känt mig helt slut i kroppen hela helgen, inte alls kul att bli sjuk nu. Men idag ska jag bara ligga och kurera mig så får vi se om det känns bättre imorgon när jag ska till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0