HELGEN

I fredags efter jobbet åkte jag hem till Johanna BL. Vi åt tacos och efter middagen hade vi en härlig skrattfest, haha. "Du är korven i mitt bröd!" Om ett gott skratt förlänger livet kommer vi leva länge!

Vid åtta åkte jag vidare till stan där jag mötte upp Björn när han slutade jobba. Vi åkte hem till honom och hade det mysigt. Han fick sin alla hjärtans dag-present! Det var biljetter till RAW comedy club om två veckor. Jag får min nästa vecka, den hade inte hunnit levereras till honom. :)

Idag, söndag, blev det scones-frukost och några timmar senare blev det korvgrillning till lunch med familjen. Gott!


Haha, dessa glas fick jag från Happy Meals när jag var i England på språkresa 2009. Figurerna får en annan färg än glaset när det är kallt, coolt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0