HELG

Igår spelade jag cup i sporthallen. Det var den sista cupen med laget eftersom HSK dam kommer att lägga ner p.g.a. brist på spelare. Himla tråkigt! Men det var roligt att lira boll och vi kämpade på bra. Dock åkte vi ut i kvarten mot Upplands Ekeby då vi förlorade med 1-0. Men jag är nöjd ändå!

På kvällen kom B till mig. Vi tittade på Sagan om ringen (och jag klarade mig igenom nästan hela filmen, haha). Åh, så trött jag var. Vi bestämde oss för att gå och lägga oss någon gång runt midnatt.

Idag har jag visat runt honom i kära Hallsta C, och så har vi tittat på en hel den videklipp jag har på datorn, haha. När han åkte hem sken solen men nu någon timme senare har den helt försvunnit. Galet vad fort solen går ned!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0