E&J NIGHT

Idag var det bara Jane som kom med bussen hem vid fem, för Anna är på utflykt med campet där de ska sova över. Och mamman är i CA och pappan var i city, så jag och Jane var ensamma ikväll.

Vi tittade mest på tv och hade det mysigt. Vi åt spagetti med ost till middag och hon gjorde en fruktsallad helt själv att äta efter middagen.

Jag tappade räkningen på hur många gånger hon sa "jag älskar dig" under kvällen, min lilla sötnos!

Hon gick upp vid åtta och gjorde sig i ordning för sägen och tjugo över var allt klart. Hon sa då att jag var världens bästa au pair! :) Vi kröp ner tillsammans och jag var sååå nära på att somna jag också, haha. Så galet skönt. Det blir nog en tidig kväll för mig. ;)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att hon gillar dig, det gör alla ungar:) Idag blir det Furuvik, weeeiii!

2013-07-19 @ 07:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0