FREDAG!

Imorse behövde jag inte väcka Jane för hon sov hos pappan, så jag fick en kvarts extra sovmorgon, woho. ;)

Efter att hon åkt till camp tog pappan ut hunden på promenad, så jag tittade på tv någon timme innan jag åkte till Pelham för bagelfrukost med andra au pairer hos vår counselor.

Där träffade jag en svensk tjej som kom igår, så awesome att få prata lite svenska, haha. Jag umgås ju bara med folk från andra länder. Jag skjutsade hem henne sen för hon bor också i New Rochelle, riktigt trevlig tjej från Dalarna! :)

När jag kom hem gick jag in på banken här och fixade bankkort. Jag har inte tagit tag i det ännu då jag får min lön i cash. Har tänk skaffa bankkort några veckor nu men det har aldrig blivit av. Men det gick så bra, gratis och allt eftersom jag ska plugga lite här, så jag går under student. Kanon! ;)

Jag ska nog gå tillbaka och sätta in pengar på kortet snart, man kunde göra det i bankomaten så det är ju bra!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ordning och reda, löning på fredag. Kanske Linnea hänger med oss när vi ska hälsa på dig i höst:)

2013-07-19 @ 20:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0