FREDAG KVÄLL

Igår när tjejerna kom hem från camp hade mamman kommit hem från CA och överraskade dem! Hon hade kunnat tagit ett tidigare flyg hem, så tjejerna var glada! Efter middagen (fryspizza...) gick jag och Anna ner i källaren och hade först en liten spakväll typ, haha. Jag skulle måla mina naglar, men Anna hjälpte till och tog bort mitt gamla nagellack.

Hon gick verkligen all in, jag var tvungen att skriva på papper och grejer innan jag kunde få måla mina ena naglar, haha!

Efter att jag var klar lyssnade vi på musik, vi såg videorna och dansade och sjöng till! Härligt att bara vara riktigt fjollig ibland. ;)

Vid åtta började en ny film på Disney Channel som tjejerna och mamman skulle titta på. Jag såg tjugo minuter innan jag gick iväg till Carvels, där jag skulle möta Franzi och Beatriz (hon heter Beatriz Adriana, men vill helst bli kallad Beatriz) för att äta glass.

Franzi kom strax efter mig och vi väntade en stund ute men gick sedan in och köpte glass i väntan på Beatriz. Hon kom sedan med två tjejer från Tyskland. Skoj att träffa lite fler folk!

Vi hängde ute någon timme i värmen innan vi åkte till Beatriz. Då åkte de två tyska tjejerna hem men jag och Franzi följde med in och vi tittade på filmen In Time. Både jag och Franzi somnade, hehe oups!

Strax innan tolv skjutsade Franzi hem mig och jag möttes av min tvätt jag bara kastat på sängen tidigare idag efter att jag tvättat. Så det var bara att lägga undan allt i garderoben och sedan kunde jag äntligen sova.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0