LÖRDAG MORGON

Imorse vaknade jag och Pame strax innan nio. Vi gick upp, Pame gjorde tortillabrödgrejen till frukost och jag matade och rastade hunden medan. Till efterrätt åt vi glass, hahaha. Härlig lördagsfrukost ;)

Sedan åkte Pame hem och jag fixade med tvätten. Tjejerna hade lite tvätt som skulle hängas in plus att jag fixade i ordning deras garderober som var kaos.

Sedan fixade jag med min egna tvätt och nu tittar jag på Ensam hemma. Nästan så att man längtar till jul. ;)

Mitt wifi har varit knas sedan igår, riktigt irriterande! Det var tydligen störningar hos bolaget så det var inte bara i vårt hus. Hoppas det löser sig snart! Internet funkar några minuter, sen försvinner det, sen funkar det osv. Så segt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0