LÖRDAG

Igår, lördag, åkte jag med familjen till deras vänner i Connecticut. De hade ett stooort hus med en härlig pool och bubbelpool. När vi kom dit vid 11 var de inte hemma, så vi hängde vid poolen någon timme innan de kom hem. På eftermiddagen kom även en annan kvinna med sina två fyraåringar, så söta tjejer!

Det var en riktigt härlig dag med 31-32 grader hela dagen och jag njöt riktigt ordentligt! Så himla underbart.

Vi åkte hem vid sex, stannade på vägen och köpte kölhalas och så rullade vi hem. En timme senare var vi hemma, jag duschade och såg hur mycket färg jag fått idag! Sedan åkte jag hem till Franzi för att titta på film och bara hänga. Hon är riktigt skön att hänga med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0