MÅNDAG

Idag efter att tjejerna åk till camp och jag varit ute med hunden gick jag till Pame och hängde där en stund. Sedan tog vi en promenad och tillslut hamnade vi på Starbucks, haha.

Vi hängde där en stund innan vi gick hem till henne, hämtade bilen och åkte och hämtade hennes barn från camp.

Så otroligt söta, tjejen fyller 6 år på fredag och killen är en fyraårig charmör. ;) Han sa att det bästa på hela dagen var att få träffa mig (haha, vi har bara träffats en gång tidigare) för att jag var så rolig. Hela bilresan hem skrattade de! Härligt med glada och nöjda barn!

Pame släppte av mig hemma och jag duschade och åkte sedan med mamman för att titta på när Anna spelade tennis. Jag hann se ett tag men sedan ville Jane leka i lekparken bredvid så då gick jag dit med henne. Men så kom mamman och tog med Jane hem så jag kunde se sista delen av Annas match. Det var en jämn match men hon förlorade tyvärr.

Men Gud så varmt det måste ha varit! Det var utomhus, solen sken och man blev nästan svettig bara av att sitta där.

Sedan åkte i hem, åt middag, tittade på tv och nu ligger jag i sängen och ska titta på GOT. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0