ONSDAG

Idag efter att tjejerna åkt och jag varit ute på promenad med hunden tittade jag på gårdagens avsnitt av PLL och Twisted. Äääälskar dessa två!!! Mest PLL då. Haha.

Vid nio skypade jag med mamma och mormor. Mamma fyller ju år idag! :D Och det var riktigt roligt att äntligen prata med mormor, har ju inte pratat på två månader nu (även om jag fått vykort av henne två gångner). Det verkade som att livet rullade på där hemma. :)

Sedan började jag titta på filmen Forrest Gump, men mitt i den kommer mamman ner och undrar om jag gjorde något speciellt. Nej, svarade jag och hon berättade att Jane inte mådde bra och behövdes hämtas från camp, så hon undrade om jag kunde åka. Självklart sa jag, och så åkte jag iväg. Jag var tvungen att tanka först, men vid halv ett kom jag iväg och det tog ungefär 35 minuter att åka dit. Jag plockade upp henne och så åkte vi hem.

När vi kom hem gjorde jag i ordning fruktsallad och hon tittade på tv någon timme innan hon mådde bra igen, haha. Jag tror hon bara kände sig trött och sa (som hon alltid gör när hon är trött) att hon hade ont i huvud, hals, öron och mage. Men när Anna kom hem ville hon ut och cykla, så pappan tog tjejerna ut för att cykla lite i kvarteret. 

Vid halv sju skulle vi alla gå ut och äta, men när vi kommer utanför dörren säger Jane att hon inte mår bra igen. Så hon och mamman stannar hemma och så drog jag, pappan och Anna till Smokehouse. Jag åt sallad, älskar deras dressing där! Hahaha. Mums!

Sedan åkte vi hem och nu sitter jag nere i källaren och planerar lite inför helgen då jag är långledig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0