SÖNDAG

Igår drog jag in till city för att titta på Prideparaden med Karina och hennes kompis Maria. Det var så kul att de alla drag queens och alla andra som verkligen gick all in! Vi dansade, folk jublade och hade en rolig stund!

Vi gick längs paraden några timmar innan vi bestämde oss för att käka något. Det blev hamburgare på Five Guys vid Times Square. Tror det var den godaste burgaren jag någonsin ätit! Eller så kanske det berodde på att jag inte ätit något på 7-8 timmar, haha.

Sedan tog jag tåget hem mot New Rochelle men jag hoppade av två stationer tidigare, vid Mt Vernon. Därifrån tog jag taxi till ett mall och mötte upp Pame, Franzi och Beatriz som hade varit där några timmar. Vi gick i ett par affärer innan de började stänga vid åtta, och då åkte vi hem till Bestriz. Hennes familj skulle komma hem från semestern senare på kvällen.

Där hade vi så himla kul! Var längesen jag skrattade så mycket och så länge, haha!

Det brast för mig och Franzi (från Tyskland) när Beatriz (från Mexico) började plocka ur disken ur diskmaskinen men den såg inte ren ut. Det visade sig att hon inte haft i någon kapsel eller liknande utan hade bara startat den! Hahaha. Vi visade henne hur man gjorde och startade den igen.

Men efter några minuter började vatten rinna ut under?! Tydligen hade det hänt första gången hon gjorde det också, haha. Så fram med mopp och handdukar!! Åh herregud, det var så himla kul.

Det brast även när Pame frågade oss om vi hade hällt i vatten i diskmaskinen när vi la in kapseln med tvål? Hahaha. Tydligen använder de inte diskmaskin i Mexico.

Och som bilden visar så kan man inte vara social hela tiden när man har en iPhone. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0