TISDAG

Idag efter morgonens jobb gick jag till Pame och åkte med henne och lämnade hennes ungar på camp. Sedan åkte vi och handlade och efter det hämtade vi några papper Pame behöver. Hon ska på bröllop i Mexico nästa vecka och då behöver hon ha ett visst papper påskrivet när hon ska tillbaka till USA.

Sedan kom Franzi och vi drog och åt en lätt lunch på den mexikanska restaurangen här. Gott gott!

Sedan åkte Franzi hem igen och jag och Pame åkte och plockade upp hennes ungar från camp. Vi åkte hem till dem, fixade frukt och åkte sedan till parken bakom mitt hus för picknick och lek. Vi han bara vara där någon halvtimme innan det fina vädret förvandlades till regn. :(

Då åkte de hem och jag drog till mig. Idag var det bara Jane som kom hem från bussen, för Anna hade någon uppvisning på camp för föräldrarna vid halv sju. Så jag gjorde i ordning en god sallad till mig till middag och Jane ville ha fryspizza.

Nu tittar vi på tv och bara tar det lugnt. Jag kan inte säga nog att jag älskar verkligen mitt schema just nu!!! Njuter medan dessa långa lediga dagar varar. Om några veckor blir det lite mindre ledigt, kanske 9-15 eller något sådant. Men det är ju helt okej det med! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0