TISDAG

Idag på förmiddagen träffade jag en svensk tjej, Johanna. Vi drog till Starbucks och tog en smoothie, gott och mycket trevligt! Skönt att prats lite svenska igen! ;)

Sedan drog jag till Pelham för att sägs hejdå till Isabelle över en froyo. Hon flyttar nämligen till NJ på fredag. Vi får se till att träffas i city någon gång sen! :)

Jag var bara med henne någon timme innan jag åkte hem och tog hand om tjejernas tvätt. Jag förstår inte att det kan bli så mycket tvätt på så lite tid!!! Skönt dock att jag endast behöver lägga undan det i deras garderober!

Jag fick även ett vykort av mormor och lillebror idag. Det kom ju perfekt till min namnsdag idag! ;) Tack så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0