TISDAG

Igår, tisdag, kom jag hem till huset ungefär 16.20, och var då ensam hemma i fem minuter innan mamman kom hem. Vid 16.45 kom Jane hem med bussen och hängde med mig och mamman. Någon timme senare kom Anna och pappan hem, Anna hade varit och spelat tennis.

Föräldrarna åkte iväg på träning och jag gjorde spagetti med ost (och ketchup för min del) till middag. Efter middagen tittade Jane på tv medan jag och Anna skar upp äppelbitar, satte oss utomhus och pratade om helgen. Anna berättade en del "privata" grejer, det är så kul att hon börjat öppna upp sig för mig riktigt ordentligt nu. :)

Efter pratet tog vi alla tre en promenad till affären för att köpa ett födelsedagskort till Pame som fyller år idag (onsdag)! Haha, jag köpte även en stor cola till henne. Det är lite av en "grej". Hon älskar cola och i Mexico drack hon det varje dag, mest hela tiden. Men här så dricker hennes familj in läsk och in vågar inte köpa hem.

Men när hon och jag är ute köper hon alltid en cola, ibland köper hon en och dricker när vi är hemma hos henne på dagen när vi är ensamma, men då får jag ta med flaskan och kasta hemma hos mig... Hahaha. Jag orkar inte... ;)

Iallafall, nu jäklar ska hon få cola, och nu kan hon i så fall "skylla" på mig! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0