TISDAG KVÄLL

När ungarna gick och la sig strax efter åkte försvann jag ner i källaren för att titta på det nya avsnittet av PLL. Älskar att vi har så att man kan spela in varje avsnitt, för nu missade jag de första 10 minuterna men det gjorde inget eftersom det hade spelats in!

Och jag har kommit på att alltid börja titta 10-15 minuter efter det har börjat, för då är det precis lagom så att jag kan spola förbi alla reklamer utan att jag kommer ikapp men realtiden på programmet. Awesome! ;)

Strax efter nio ringer Pame och säger att hon och Franzi är utanför mitt hus, haha. De var ute på promenad och jag gick ut och hängde med dem. Efter någon halvtimme började det helt plötsligt att blixtra och dundra och strax därefter öppnade himlen sig och regnet öste ner.

Så jag tog bilen och skjutsade hem dem till Pame. Riktigt läskigt att köra i mörker och spöregn! Men jag tog det lugnt och vi alla lever fortfarande, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0