USCH!

Sååå, igår strax innan jag skulle sova fick jag syn på en spindel i mitt rum OCH något annat (större) äckligt kryp!

Jag tog mitt täcke och kuddar och flyttade ut till soffan och sov där istället, mes som jag är!

Imorse var spindeln fortfarande kvar i hörnet men det andra krypet försvann igår och jag vet inte var det är nu... Jag berättade detta för min värdmamma som mobbade mig :( hahaha!

Hon sa att det andra krypet kallades creepy crawler och var ganska vanligt på sommaren, och de är inte farliga eller vill ha något med människor att göra, men ändå!!!

Hon sa att den är troligtvis borta sedan länge nu, men spindeln är kvar och den fick min värdpappa ta hand om, haha.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahaha, fegis! Lik din pappa:)

2013-07-06 @ 18:47:57
Postat av: Josefin

googlade creepy crawler. Höll typ på att få en hjärtattack när jag såg andra bilden som kom upp, så vidrigt! Fast tror inte det var samma som du har som tur är ;)

2013-07-06 @ 22:42:52
URL: http://josefineaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0