PÅ VÄG TILL BOSTON

Hej!
Som tur är mår jag bättre idag än igår, men har fortfarande ont i halsen (ej halsfluss tror jag iaf!) och lite ont i huvudet. Men äter Alvedon så ofta jag får.

Imorse mötte jag upp Matilda vid Penn Station och så gick vi till bussen. Så kul att träffas igen!!! Var ju typ ett år sedan sist.

Nu sitter vi på bussen mot Boston. Har suttit runt tre timmar, och har kanske 1,5 timme kvar. I början satt vi och pratade men det avtog mer och mer, haha. Sedan dess har vi lyssnat på musik och vilat. Men nu vaknade vi upp och tog ett mellanmål.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att du mår lite bättre. Hoppas ni går en trevlig helg! Kram

2013-06-15 @ 22:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0