SKYPE OCH ANNAT

Pratade med familjen hemma i Sverige tidigare idag. Så skoj att se och höra dem! Även hundarna och Mattias hamster hälsade lite snabbt. :)

Jag fick även post från mormor idag, så kul! Tack fina mormor! Saknar dig med! Vi måste försöka prata på datorn snart.

Annars så har jag, som ni redan sett, bara chillat med ungarna ute när de kom hem från camp med bussen efter fem. Vi har legat på filtar på gräset och haft så mysigt. Sedan har jag gjort Mac&Cheese till middag till dem och så har de lekt så fint själva på Janes rum.

Vid åtta kom Pame till mig för hon ville ringa vår counselor och prata med honom eftersom hon har problem med sin familj, och hon ville inte ringa från sitt hus. Han sa åt henne att komma till honom men hon hade ingen bil så jag skjutsade henne och satt med och pratade.

Sedan åkte vi hem till mig en stund innan jag skjutsade hem henne, oj vad hon inte ville hem! Stackarn. :(

Men nu ska hon bara säga till familjen hur hon känner, sen så får vi se vad som händer. Jag ska iallafall sova nu, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0