SÖNDAG

Andra och sista dagen i Washington, D.C.

Det regnade på morgonen/förmiddagen så vi bestämde oss för att åka till ett shoppingcenter. En kille från vårt hostel frågade om han kunde hänga med oss till hans kompis kom på eftermiddagen, så han följde med.

Först började vi med frukost på Starbucks och sedan letade vi upp en tunnelbana och åkte till Pentagon City där Fashion Shopping Mall var. Det var dock inte så många roliga affärer där, men det funkade!

Jag handlade lite på Victoria's secret och även två tröjor på GAP. Strax innan två sa jag hejdå till Marta och tog tunnelbanan till Chinatown och tog bussen hem vid tre. Vi var 40 min sena till city men jag hann ändå med tåget hem, så jag slapp vänta en timme på nästa. Skönt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0