TISDAG

Idag var vi på Annas graduation. Hon slutar femman och det är en stor sak eftersom hon nu ska byta skola och sluta lågstadiet och börja på junior high school. Det var ungefär 170 elever i femman på hennes skola som var där!

Annars idag har vi bara hängt hemma. Min hals har inte blivit så mycket bättre så vi ska nog till läkaren imorgon. Jag har dragit mig för detta då jag måste läggs ut några hundra dollar och sedan skicka iväg papper till försäkringsbolaget och få tillbaka pengarna sedan.

Ja ja, vi får se. Just nu är halsen bra då jag tagit värktablett för 2,5 h sedan så det blir riktigt mat idag! Anna och min värdpappa åkte till Taco Bell och hämtade mat. :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men gumsilumsan, du måste gå till doktorn. Är det problem med pengar hör av dig så hjälper jag dig. Sköt om dig!

2013-06-19 @ 08:32:15
Postat av: Josefin

Gå till doktorn och få sånnadär amerikanska superpiller!
Hoppas det blir bättre snart!
Juste, har skaffat blogg förresten, vill ju vara lika cool som dig ;D

2013-06-19 @ 13:31:18
URL: http://josefineaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0