TISDAG

Idag efter att Pame fått iväg sina ungar på camp efter nio åkte vi till Best Buy då hon behövde köpa en ny telefon eftersom hon tappat bort sin. Hon köpte den billigaste för typ 15 dollar (ca 100kr) och sedan gick vi till Target där hon köpte bikini och glass och jag fick med mig ett par tygskor för samma pris som Pames nya telefon, haha.

Sedan köpte jag med mig en tonfiskmacka från Subway och så åkte vi hem till Pame. Vi åt macka och sedan delade vi på glass och kakor till efterrätt, mums!

Jag åkte hem, köpte med mig en egen glass på väg hem haha, och så Skypeade jag med Jossan! Yay! :)

Vid fem kom ungarna hem, vi lekte en stund ute innan Anna och pappan åkte till tandläkaren. Jane lekte på sitt rum medan jag fixade pizza till middag. Så svårt att bara stoppa in i ugnen och så är det klart 10 min senare... ;) Den var faktiskt helt ok god också!

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0