TORSDAG

Idag behövde jag inte jobba imorse eftersom jag är sjuk. Och eftersom jag gick och la mig vid typ åtta så sov jag tolv timmar!!! Och jag vaknade bara en gång denna natt, stort framsteg! ;)

Jag började med antibiotika igår och igår kväll innan jag somnade gurglade jag någon saltlösning eller nåt sånt som jag fått utskrivet av doktorn, och det gjorde att tungan och början av halsen svullnade bort, och det var riktigt skönt! Slippa känna smärtan så mycket :)

På förmiddagen hängde jag och Jane i soffan eftersom hon också kände sig sjuk. Vi tittade på Disney Chanel till ca 12, och då kom Anna hem från skolan. Sedan gick vi ut och lekte en stund och så gick vi + pappan och köpte glass/smoothie/iskaffe, mums! Jag var den som tog iskaffe, haha ;)

Sedan åkte de på sina scooters flera timmar! Och Janes kompis Peter lekte med dem och sedan gick han (de är grannar) och hämtade sitt marsvin Cookie. Så söt! :)

Till middag åt vi hela familjen tillsammans! Mys! Vi åt grillat: korv, hamburgare eller kyckling. Jane gjorde fruktsallad till efterrätt till mig och henne, mumsigt! Känns så skönt att kunna äta igen! :D

På en vecka har jag ätit två hamburgare, lite pommes, smoothies/milkshake, några energibarer, en banan och en del yoghurt. Och så middagen ikväll, så det känns bra att känna hunger och kunna äta!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att höra att det går åt rätt håll. Vad söt och stor han är marsvinet:) Kram å glad midsommar:)

2013-06-21 @ 07:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0