BUSSHELVETEN

 Hej!

Den första bussen som jag tar på morgonen ner till Hallsta missade jag, med någon minut bara! Den var fem minuter för tidig, än vad den brukar (och ska) vara. Men som tur var kunde mamma skjutsa mig till nästa buss.

Buss nummer två mot Norrtälje var iskall!! Inte kul.

Buss nummer tre (upp till Campus från busstationen) svängde en korsning för tidigt så det blev lite sight seeing istället. Och så blev jag försenad till jobbet. Men som tur var kom jag en minut innan växeln öppnar (den går tre minuter efter "riktiga" klockan).

Ja ja. Nu är jag på jobbet i alla fall! Ikväll blir det tacos med tjejerna i laget, ska bli kul att ses igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0