CHICAGO FAMILY

Hej!


Har precis avslutat mitt första samtal med en familj från Chicago. De har två barn, en tjej och en kille på 3 och snart 6 år. Samtalet gick bra, det var midnatt för dem och de hade haft gäster över på kvällen för att fira lilltjejens födelsedag, så de var lite trötta. Och jag var också lite småtrött, vi började ju ändå prata kl 7. 

Men samtalet flöt på. Båda föräldrarna var med, vilket jag tyckte var roligt! De andra familjerna har antingen pappan eller mamman pratat bara. De verkade väldigt trevliga och som en mysig familj, och vi ska prata någon mer gång snart, nästa helg kanske. (Om det nu inte blir så som med den andra familjen från Chicago, att de matchar med någon annan innan vi hinner prata en andra gång.) 

Meeeen kort och gott kan jag väl säga att jag gillar denna familj och vi får se hur det blir!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0