DANCE OUR TEARS AWAY

Ey yo yo, wazzaaap ja0.


Jag har fest på mitt kontorsrum. Typ. Sitter iallafall och lyssnar på härlig partymusik på Radio 1075! Blir riktigt pepp på livet. 

Vilket behövs just nu. Det är så otrooooligt segt på jobbet idag. Vill bara att klockan ska bli 11.30 så jag kan börja utföra mina ärenden jag tänkt göra idag. Igår skrev jag över mig på Norrtäljes vårdcentral istället för Hallstas, så nu kan jag boka läkartid där istället. Sedan måste jag även beställa hem ett visst personbevis från skattekontoret. Vill bara get this over with så man kan chilla lite. Chilla är nice. Chilla är livet. Ska chilla i fucking FLORIDA om SEX dagar. 

Bild från Cypern i somras. Hoppas på att få lite färg i Florida också. Ska iallafall bli skönt med ett annat klimat där det ej finns snöööö. Är så himla trött på snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0