FÖDELSEDAG

Hej!

Imorse kom familjen sjungandes in i mitt rum mitt i en Harry Potter-film!!!!! Arrrgh. Haha. Nej men, jag fick frukost på sängen och paket! :)
 
Vid tolvtiden kom JP och hämtade upp mig. Vi åkte hem till henne en stund innan en nyvaken AJ hämtade upp oss och vi for iväg till Bagarboden i Grisslehamn där JP bjöd mig på fika!! :)

Lite skitsnack senare åkte vi hem och jag packade i det sista i resväskan. Jag tror jag fått med det mesta, ska gå igenom en gång till i mitt huvud, lite senare. Men annars kan man ju alltid köpa saker där borta!

Vid halv fem åkte familjen + moster Carina till mormor och åt middag där. Så gott så!

Snart tänkte jag åka och våldgästa Linnéa, känna av pulsen på henne liksom. ;) Men jag tror hon är rätt lugn. Kanske lite stressad över packningen? Fast tror hon hade packat det mesta faktiskt! Vi får se, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0