FIKA MED PAME

Hej! Jag försökte få tag på min mexikanska kompis Pame imorse för att se om hon var ledig och ville ta en lunch. Men hon svarade inte då jag antog att hon jobbade.

Jag fick iväg någon gång runt ett till Starbucks och tog mig en frappe där och Skype:ade med Johanna BL! :)

Sedan tog jag en lunch på en mexikansk restaurang, gott med tacos!!

Sedan vandrade jag hem. Jag såg någon gå upp till vår dörr och trodde att mamman precis kommit hem igen eftersom hennes bil stod där, men det visade sig vara Pame!

Hon hade bilen så vi tog ett varv ner till stan och gick in på Starbucks (igen haha). Sedan efter en stund åkte vi och hämtade upp hennes fyra-åring och så släppte de av mig på väg hem! Så skönt att umgås med en vän!!! Saknar att kunna hänga med någon i min ålder. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0