FIX OCH TRIX

Hej! 
 
Anna kom hem strax innan fyra och vi for iväg direkt till Janes skola för att hämta upp henne där efter fotbollen. Det var som hennes idrott, så det var elever från hennes skola som spelade. Eller något sådant, tror inte alla var med men de som hade valt att träna fotboll liksom! :)
 
Vi åkte hem (tack Gud för gps:en!!!) och så hjälpte jag Jane med läxorna. Hon är så glad att jag hjälper henne! Hennes mamma hade inte så mycket tålamod tydligen. ;) Och vi klarade matten även idag! Haha. Hon var så stolt!
 
Anna hade inga läxor så hon hjälpte faktiskt till lite hon med. Så snäll syster!
 
Efter det spelade vi några spel och några omgångar ville Jane inte vara med så då spelade jag och Anna och Jane fick träna på att räkna pengar (de har hållit på med mynt på matten och ska börja med sedlar nu) så jag sa åt henne olika nummer tex 67 dollar och så skulle hon ta fram den exakta summan med låtsatssedlar. Så båda tjejer var nöjda! Multitasking. ;)
 
Sedan gjorde jag i ordning mac and cheese till middag och Anna hjälpte mig såklart. ;) Jag fick 10/10 i betyg, haha!
 
Efter middagen fixade vi i ordning dekorationen i mitt rum. På ena väggen satte vi upp bilder jag tagit med mig hemifrån och på andra väggen sätter tjejerna upp brev och bilder de gör, så det är ett pågående projekt, så visar bilder på den väggen senare!
 
Nu sitter vi och tittar på The Voice och det är strax läggdags, jag lovade att berätta ännu en godnattsaga, får se vad jag hittar på denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0