FIXAT MED AU PAIR-SAKER

Idag var jag ut och gick med Nilla på förmiddagen. Sedan skjutsade jag mamma tillbaka till jobbet efter hennes lunchrast och passade då på att skicka iväg ett brev för att få mitt internationella körkort. Efter det gick jag in på banken och fixade så att mamma har fullmakt över mina bankkonton, vilket kan vara skönt när jag är borta i USA. Klockan två hämtade jag även hem brorsan från skolan.

Sedan har jag varit till läkarstationen för "undersökning". Läkaren kikade igenom pappret jag hade fyllt i och sedan fyllde han i ett papper. Och det var det. Imorgon bitti måste jag tillbaka för att ta blodprov sen så är allt fixat! Hoppas bara jag hinner få tillbaka svaret till nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0